Een goedgevuld magazine, met een duurzame uitstraling en boordevol toeristisch recreatieve informatie. Het nieuwe Salland Magazine 2024 biedt tips voor een kort en lang verblijf in Salland, voor de bezoeker maar ook voor de Sallander zelf! Met aandacht voor de gratis Fiets- ‘Slingers van Salland’, de leukste wandeltips, de beste kinderuitjes, de Sallandse evenementen, de musea en aansprekende activiteiten voor groepen. Goede restaurants en bijzondere overnachtingsaccommodaties maken het bewaarexemplaar compleet.
(lees verder onder afbeelding)
Van IJssel naar de Sallandse Heuvelrug & Twents Reggedal met het Nationaal Park, van ongerepte natuur naar levendig landgoed, van authentieke dorpen naar Hanzestad Deventer. Zo slinger je al fietsend of wandelend door Salland.
Of laat je verrassen door de geschiedenis van het landschap, de smaak van de streekproducten en door de mensen die er wonen: Salland smaakt naar meer!
Het Salland Magazine is verschenen in een oplage van 40.000 exemplaren en is verkrijgbaar bij Tourist Info’s en VVV’s in Salland en vele toeristische- en recreatieve ondernemers.
MarketingOost
MarketingOost bestaat uit Congresregio Twente, Congresregio Zwolle, Hanzesteden Marketing, IJsseldelta Marketing, Salland Marketing, Twente Marketing, Vechtdal Marketing, Weerribben-Wieden Marketing en Zwolle Marketing.
MarketingOost helpt overheden en ondernemers in Overijssel om de vrijetijdseconomie verder te ontwikkelen, zodat Overijssel een fraaie bestemming blijft voor bezoekers uit binnen- en buitenland, een fijn leefgebied voor bewoners, en een kansrijk marktgebied voor bedrijven.
Website Slinger van Salland
Website Marketing Oost