Wie een baby verwacht krijgt vaak allerlei vragen:
“Weet je wat het wordt?” Waarbij men dan doelt op het geslacht van de kleine.
“Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis?”
“Is de kinderkamer al klaar?”
“Heb je al een naam?”
“Ga je borstvoeding of flesvoeding geven?”
Borstvoeding
Deze laatste vraag is mij vanaf het eind van de zwangerschap meer dan eens gesteld. Het antwoord was voor mij al duidelijk ver voordat ik zwanger raakte. Ik wilde borstvoeding geven. Mits het zou lukken, want het kan ook heel pittig zijn. Een voedingsbeha is bij borstvoeding heel handig, dan hoef je je niet steeds half uit te kleden. Bovendien kun je dan makkelijker in het openbaar voeden.
Voedingsbeha
In ieder geval had ik tot na de geboorte van mijn dochter nog geen voedingsbeha gekocht. Toen ze er eenmaal was, heb ik de aanschaf ervan een paar weken uitgesteld. Een bh in mijn maat is namelijk erg duur. Uiteindelijk besloot ik om toch maar een voedingsbeha aan te schaffen. Dus ik naar Santé Lingerie in Olst, waar ik zoals altijd goed geholpen werd. De prijs viel me uiteindelijk ontzettend mee. Dus werd er een beha voor mij besteld.
Helaas bleek de bestelde beha niet fijn te zitten. Er kon een andere besteld worden die hopelijk beter zou passen. Helaas was die wel twee keer zo duur. Na een korte twijfel heb ik die uiteindelijk laten bestellen. Dat telkens half uitkleden begon me behoorlijk tegen te staan.
Wanneer passen?
Mijn man vond dat ik er twee moest bestellen. Uit zuinigheid had ik er slechts eentje besteld. Met een simpel appje was dat zo geregeld. Een paar dagen later, op een woensdag, kreeg ik van Truus van Santé Lingerie een appje dat mijn bestelde beha’s binnen waren. Met een baby in huis en een man die weer aan het werk is, is het niet altijd makkelijk om naar buiten te gaan. Zodoende had ik vrijdag aan het eind van de middag de beha’s nog niet kunnen ophalen. Ik had me er al op ingesteld dat ik dat pas de dinsdag erna zou kunnen doen.
Fantastische klantenservice
Truus van Santé Lingerie kwam met de oplossing. Die vrijdagavond kwam ze na sluitingstijd bij ons thuis. Met de beide beha’s. Ik mocht ze thuis passen en zij keek of ze echt goed zaten. De deskundigheid was even goed als in de winkel. Zulke goede klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt. Het vertrouwen in mij als klant was ook erg hoog. Ik hoefde de beha’s pas na het weekend te betalen. Toch mocht ik ze wel meteen houden. Wat een ontzettend groot vertrouwen! En dat voor toch een behoorlijk bedrag.
Ik kan hier schrijven dat je zulke goede klantenservice niet vaak meer tegenkomt. En zeker niet overal. Maar ik hoop van harte dat ik ongelijk heb. Dat we met z’n allen weer meer vertrouwen in elkaar krijgen.
Lees hier de andere reflecties van Liesbeth.
Bezoek ook haar website.